Tuesday, April 3, 2012

A.S.H


ENTRY NI KHAS UNTUK
AMNI SYAUQINA HANNANI BINTI ALMALEK FASEH BIN MOHD SHAIDI

setelah "dipaksa" oleh beliau,
aku dengan rasa rendah diri rendah badan rendah kaki
;P
lebih lebih pula..
BAAAAAAAAAAAAAAAH !
so here the story of this budak COMEL
MOT ;D

aku knal dia ni time di PLKN
first-first aku sampai.. sampai bulan ke2 .. aku ndak penah perasan kwujudan dia
wpun tiap pagi perhimpunan aku nmpk dia
(dan dia pun ndak pernah sedar akan kwujudan aku)
HAHA
sampai setengah bulan~~ kira2 laa
baru aku terkenal dia time kelas kenegaraan
KN6 laa yang telah menemukan aku sama budak ni ;)
terima kasih
KN6 ! HAHA
first time aku nmpk dia dlm kelas
dalam hati aku aku ckp
"hambar la kelas aku ada dia ni"
sebab aku tguk dia ni mcm org yg senyap dan
penyenyap
hihi
RUPA RUPANYA!!!
bising la juga c amni ni ;D
kalau cikgu tanya apa2.. mesti ada yang dia mau cakap
mesti ada syak dia mau komen
hehe
sebab tu la dia
WIRAWATI TERBAIK KELAS KN6
hihi, btw congrats ;)
satu lagi aku tguk sama dia ni..
dia ni suka melukis..
ari tu aku bagi buku aku sama dia..
byak ni dia lukis2 .. comel lagi tu .
HIHI
dia ni pun suka menulis
dan banyak IDEA kalau menulis
dia suka minum milo ais sama mkn nasi goreng ayam
which aku pun suka order kalau p mana2 restoren ;D
so. apa lagi mau cakap ??
OOHH YAA !
dia ni penolong ketua kompeni
ALPHA
walaupun suara dia kalau bercerita agak slow..
tapi kalau bagi command tu.. wuuu.. sampai kompeni charlie pun buli dengar ;D
dia ni pun byak peminat juga d tanaki .. hihi
ndak paya la bah kan mau crita pasal tu..
dia ni pun kalau nyanyi sedap juga didengar suaranya ;D

lepas PLKN ni blum satu kali pun penah aku jmpa dia dluar
rindu jooo aku sama dia ni ;D
selalu juga aku chatting sama dia
di FACEBOOK
di TWITTER
di SKYPE..
keboringan kan .. dia syak la peneman online..
SOOOOOO
itu syak la yg aku termampu ;D
byak kerja di rumah ni mau buat..
mama bapa aku blum pulang lagi..
riindu sama durang ;(
ok LA.. buat kerja dulu ya !
bye bye

yg merindu ,
aiman ;D

1 comments:

Sweety October said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment